Амбітний житловий проект, побудований навколо знаменитої фабрики Шиндлера і відмінного музею сучасного мистецтва - в постіндустріальному районі.
Розташоване під південним витоком річки Вісла, Заблоцьке стало одним із районів міста, що найбільш динамічно розвиваються. Розташований поруч із Подгоже, як і його сусід, він розквітнув у першій половині 20 -го століття як місце легкої промисловості, а його фабричні потужності були доповнені житлом для класу синіх комірців. Пізніше асоціації з війною її заплямували. Частково місце розташування міського гетто, повернення миру дозволило йому знову відновити свою функцію як місце виробництва. Однак економічний колапс, який передував падінню комунізму, призвів до того, що багато заводів були закриті та покинуті, і протягом кількох років після переходу Заблоцьке стало одним із забутих районів Кракова.
Після років бездіяльності та інерції зміна, яку відчув цей район, стала нічим іншим, як сучасним дивом і повністю віддзеркалювала бурхливу репутацію Кракова як міста для молодих і амбітних професіоналів. Якщо колись порожні заводи вважалися сумними шрамами минулого, то сьогодні ці самі об’єкти використовуються на користь району. Фабрику Оскара Шиндлера, наприклад, перетворили на одну з найвідоміших туристичних визначних пам’яток країни. По сусідству MOCAK функціонує як галерея сучасного мистецтва світового рівня. А ще інші були перепрофільовані під культурні центри, передові ресторани, офіси, дизайнерські студії чи модні квартири. Крім того, на зарослих і порожніх ділянках бурхливо розвивалися забудовники, які будували багатоквартирні будинки, орієнтовані на професійних місцевих жителів, і все це сприяло створенню атмосфери «теперішнього» у Заблоцькій.
Вищезазначені фабрики та склади все ще є поширеною рисою, і оскільки так багато з них служать цілям нового покоління, вони надали модного, постіндустріального краю району, який зараз швидко заповнюється розумними житловими комплексами, такими як Атал. Розбудований на території колишньої фабрики Miraculum, його цегляні, скляні та сталеві фасади чуйно пов’язані з минулим. Інші помітні успіхи включають перших піонерів, таких як Garden Residence, а також Mlyn Lofts – колишній борошномельний млин, переобладнаний у оригінальний міський кондомініум у стилі лофт. Багато престижних проектів, серед яких Zablocie Concept House і Zablocie House II, подвійна інвестиція, яка значною мірою досягла свого мистецького розквіту та привабливості.
Вищезазначені фабрики та склади все ще є поширеною рисою, і оскільки так багато з них служать цілям нового покоління, вони надали модного, постіндустріального краю району, який зараз швидко заповнюється розумними житловими комплексами, такими як Атал. Розбудований на території колишньої фабрики Miraculum, його цегляні, скляні та сталеві фасади чуйно пов’язані з минулим. Інші помітні успіхи включають перших піонерів, таких як Garden Residence, а також Mlyn Lofts – колишній борошномельний млин, переобладнаний у оригінальний міський кондомініум у стилі лофт. Багато престижних проектів, серед яких Zablocie Concept House і Zablocie House II, подвійна інвестиція, яка значною мірою досягла свого мистецького розквіту та привабливості.
Хоча в Заблоцькій не вистачає нічого, що можна було б законно назвати доглянутим парком, розвиток території було здійснено таким чином, щоб вона ніколи не відчувала клаустрофобії чи браку простору. Багато, якщо не всі, нові комплекси були побудовані з власними зеленими насадженнями, тоді як неприборканий берег річки дає необроблений знімок природи в її найкращій формі. Величезні сади також є особливістю та дають місцевості вільний простір, як і величезний простір зелені на самому сході області.
Автомобіль: відкритий у 2001 році Котлярський міст дозволяє як водіям, так і пішоходам перетинати центр Кракова, так само як і Повстанцово-Шльонський міст, що знаходиться за межами Заблоцька.
Потяг: цей район обслуговує станція Zablocie, абсолютно нова зупинка, яка зменшила затори, щоб забезпечити найпростіший шлях до центру міста. Потяги до головного вокзалу міста Гловна ходять часто і займають трохи більше 10 хвилин.
Велосипед: для велосипедистів обслуговуються велосипедні доріжки, які перетинають Котлярський міст.
Літак: до аеропорту Баліце можна дістатися на автомобілі приблизно за 20 хвилин поза годину пік. Однак у часи пік час у дорозі може збільшуватися до 50 хвилин.
Трамвай: недалеко від Zablocie, Pl. Bohaterow Getta вважається основним трамвайним вузлом.
Автомобіль: відкритий у 2001 році Котлярський міст дозволяє як водіям, так і пішоходам перетинати центр Кракова, так само як і Повстанцово-Шльонський міст, що знаходиться за межами Заблоцька.
Потяг: цей район обслуговує станція Zablocie, абсолютно нова зупинка, яка зменшила затори, щоб забезпечити найпростіший шлях до центру міста. Потяги до головного вокзалу міста Гловна ходять часто і займають трохи більше 10 хвилин.
Велосипед: для велосипедистів обслуговуються велосипедні доріжки, які перетинають Котлярський міст.
Літак: до аеропорту Баліце можна дістатися на автомобілі приблизно за 20 хвилин поза годину пік. Однак у часи пік час у дорозі може збільшуватися до 50 хвилин.
Трамвай: недалеко від Zablocie, Pl. Bohaterow Getta вважається основним трамвайним вузлом.
Роздрібна пропозиція Zablocie здебільшого обмежена невеликими супермаркетами та інді-дизайнерськими магазинами, але наявність торгового центру Galeria Kazimierz на іншому березі річки гарантує, що великі поїздки за покупками мають бути спланованими подіями – поруч також знайдіть відділення приватної клініки Medicover. . У самому Заблоцькій також можна знайти менші приватні постачальники медичних послуг, такі як IMIcare.
Що стосується школи, то в Заблоцькій є філія Kids & Co, двомовний ясла та дитячий садок, тоді як Краківська міжнародна тримовна школа знаходиться недалеко в районі Казімєж. Трохи далі, на околиці Старого міста, у години пік можна дістатися до Британської міжнародної школи в Кракові за 10–20 хвилин.